İyi akşamlar. 3 gün süren ateş sonucu doktora gittik. Akciğer enfeksiyonu tanısı koydu. Genel olarak ateşliyken keyfi yoktu ama bugün daha ilacı kullanmadan ateşi düştü. Keyfi yerinde. Başına gelen var mı nasıl ilerledi süreç😓 bir de bugün 6 yaş oğlumun da ateşi çıkmaya başladı. Şu an 38 ona da mı bulaştı acaba 😓