bizanneyiz28 13 saat keyiflerini bekledim maalesef. Gece kendisi doğurmak için uğraşmadı. Sabah da poliklinik doktoru uğraşmadı. Hatta öğle arasına denk getirdi doğumumu. Aytakin kişisinin yaptığı hata da rahmimin üstündeki kemik basık çocuğun kafası zor çıkar dediler gece çatı muayenemde bunu söylemedi. Beni doğurtan kadın dedi bunu. İlk bunu ben tespit etseydim seni normale almazdım dedi. Ve suni sancı vermediler açılmam olması için pilates hareketleri bile yaptırmadılar bana. Deli gibi ıkınmam kanamam olduğu halde sakın ıkınma dediler bana sancı odasında beklerken. 13 saat beklettikleri için ne suyum kaldı ne de ıkınmak için gücüm kaldı. Doktor da beni doğurtmayı beceremediği için hem karnıma bası yaptı hem kesi attı. Doğumun ortasında ikinci bir doktor çağırdı. Ve iç dış parçaladılar beni. Yani maalesef doktorların ve doğum katındaki ebe ve hemşirelerin beceriksizliği yüzünden yatalak kaldım 2 ay. Şuan bebeğim 6 aylık hala bazı hareketleri yapıp rahatlıkla üstüne oturamıyorum çünkü dikişlerimi bile rezil diktiler. Bunu da anestezi ile yaptılar. Bunu okuyan herkese tavsiyemdir asla bu hastanede doğum yapmayın.