alpinanneesi 15 ay civarı saat 8-9 da uyuyan bebe gitti 11-12 de uyuyan versiyonu geldi sizin de öyle mi yaz mevsimi diye mi acaba bilemiyorum artık ama uyumamak için direniyor resmen