Uykusuuzannee Bu hormon yüksekliğinden kilo veremıyorum moralim çok bozuluyor doktora gittim yaşın geç olduğundan ilaç veremem dedi bu durumları yaşayan var mı 😔
aura_meselesi_bu_sekerim Uykusuuzannee yasamadım tiroidlerden çok çekmiştim 3 yıldır ilaç kullanıyorum düzeldim Umarım sağlığınıza kavuşursunuz geçmiş olsun