RedFlower_ Parmak ile yapamıyorum ben Ölçer var bende kaç olması lazım 53 de sulu oluyor taş gibi yoğurt olmuyor
Blueberry0 RedFlower_ ben parmakla yaptım. ilk yapışımdı. Parmağımı süte 7 saniye daldırıyorum. Yakmıyorsa mayalıyorum. Derecem yok benimde. Taş gibi oldu.
cocomelon33 Yoğurt neden çok tatlı olur bilen var mı? Bazen çok tatlı oluyor tadı yavan diyor eşim.Soğuk mu mayalıyorum acaba