caparjunior Merhabalar, benim oğlum da 10,5 aylık yürüteç kullanmadım, arkadaşımda vardı denedim, durmadı. Tırmandı, devirdi kendiyle beraber, güvenli bulmadığımdan almadım.Eğer dursaydı bende tek başıma büyütüyorum zorluğunu çok iyi bilirim, kesinlikle edinirdim ve çocuğumun kendine zarar vereceğini düşündüğüm anlarda cüzi olarak bırakırdım güvenli şekilde, sağlık açısından da gün boyu bırakılmadıkça ne gibi bir zararı olur tartışılır, kendinizi kötü hissetmeyin sizi çok iyi anlıyorum.🫶