Kızlar oğlum 7 aylık oldu. 2 aydır ek gıdaya başladık tadım vs derken artık öğün veriyorum ama sanki hep aynı şeyleri yapıyorum. Mesela öğlene doğru sebze püresi ya da tarhana çorbası, ikindide meyve püresi bazen irmik katıyorum içine, akşamüstü de yoğurt aralarda anne sütü devam tabi. Kahvaltı öğünü ne olabilir mesela, başlayacağım ama ne vermeliym kestiremedim. Ya da farklı tarifleriniz varsa paylaşır mısınız