HE-SEN-COK-BILIYON Kızlar alerji mamasına geçtim ondan mı yapıyor acaba cidden aşırı kötü kokuyor yani büyük insandan anca çıkar bu kadar kötü koku😂 normalde böyle değildi
Blueberry0 HE-SEN-COK-BILIYON konudan alakasız , momda baya postlarda konuşmuştuk. Sen doğurdun mu yaa 😊
boralii HE-SEN-COK-BILIYON anne sütü alıyor benim oğlum. Haftada bazen 1 bazen iki sefer kala yapıyor bunun için hastaneye gittik fakat normal dediler. Gazının kötü lokmasını uzun süreli kaka yapmamasından kaynaklı olduğunu söylemişlerdi
Beril17 HE-SEN-COK-BILIYON 5 ayligiz 2.3 günde bir kaka yapıyor ve kakası durduğu için kokuyor gazi da canm .
Blueberry0 HE-SEN-COK-BILIYON Adım orada da aynı 😊 Aramızda bir ay vardı demek. Biz de 6 aylık olduk 💗
HE-SEN-COK-BILIYON Blueberry0 ay şimdi hatırladım canım 🥰 ay ne kadar çabuk geçiyor zaman ne zaman doğum olacak derken büyüdülrr resmen 🥲 sem nasılsın nasıl gidiyor 🥰
Blueberry0 HE-SEN-COK-BILIYON Ay evet ya postlarını bile hatırlıyorum😅Özlüyorum o zamanları da. Güzel gidiyor her şey. Sen neler yapıyosun
HE-SEN-COK-BILIYON Blueberry0 ya bende özlüyor gibi oluyorum sonra diyorum saçmalama ne zorluklar çektin 🤣🤣 nasıl gitsin valla uğraş dur işte benim bebe bi acayip 🤣
hafsamut Benim bebeğimin de kokuyor baya kötü bi yerde kaka uzun süre bağırsakta kalırsa koku yapar yazıyordu kızım da bazen 2 günde bir bazen günde bir defa olmak üzere kaka yaptığı için öyledir diye düşündüm ama doktora soramadım daha
HE-SEN-COK-BILIYON hafsamut evet benim bebeğimin de nerdeyse 3 gün olacak yapamadı bi türlü kakasını ondan mı acaba
beyazzkuguu HE-SEN-COK-BILIYON benim kızım haftada 1 yapıyor sadece anne sütü alıyor ve bizimkinin de aşırı kötü kokuyor biri sevmek için kucağına aldığında tam o anda yaparsa utanıyorum artık aşırı koku yayılıyor bende kakasını uzun süre yapamadığından dolayı diye düşünüyorum. Kakasını yapıp arkasından gün içerisinde gaz çıkarınca kötü koku olmuyor
Deletedmom_115 HE-SEN-COK-BILIYON ben 4 ay 20 gündür sağım yapıyorum tabi stresten felan filan sütüm azaldı anne sütü ve aptamil alıyor bebeğim 😂
Deletedmom_115 HE-SEN-COK-BILIYON 2-3 günde bir kaka yapıyor doğru olabilir çünkü günlük kaka yapınca bmyle kötü kokmuyordu
HE-SEN-COK-BILIYON Deletedmom_115 ay aynı büyük insan gibi kokusu bomba gibi😂 yavrum zaten huysuzlandı bugün hep yapamayıca daha yeni uyutabildim🥲