Merhaba anneler. 5 ay 25 günlük bir bebeğim var.4.ayda meme reddi yaşadık maalesef.Sonrasında sütümü sağarak veriyordum fakat sütüm eskisi gibi çok değildi mama ve sağarak sütle devam ediyordum.iki gün sütümü düzenli sağlamayınca çok ama çok azaldı hatta kesilecek gibi oldu.Şimdi günde üç kere sağıyorum en fazla 60 cc geliyor.Tekrar 150 cc ye çıkarabilir miyim? Bir yolu var mı ?