Bebeğim bir yaşında ve yemin ederim günde yalnızca 2 kaşık yiyor çok üzülüyorum asla suda içmiyor suyu ağzından püskürtüyor ve kaşık gördüğü gibi kafasını çevirip ağlıyor kendi yesin diye mama sandalyesine oturtup tabağı önüne koyuyorum yere fırlatoyor ya da oynuyor neden ne yapmalıyım çaresizim 🥹