Merhaba bebeğim 2 yaş 4 aylık ama birkaç aydır öğlen uykusunu ne kadar uyursa uyusun gece uykusunda hep sorun yaşıyoruz. Zaten öğle uykusuna yatarken de hep bir mücadele içinde uyuyor. Ama öğle uykusu uyumazsa eğer akşam erkenden uyuyor ve sabah normal saatinde kalkıyor. Çok erken diye içim hiç rahat değil öğle uykusunu bırakmasını istemiyorum ama o şekilde de bir düzen asla olmuyor çocuğu erkenden öğle uykusunu bırakan var mı acaba?