Ebru__ Kızlar çocuğum aylardır aynı kiloda çok zayıf kan değerleri iyi sağlığı yerinde çok şükür. Kilosunu takmayayım değil mi? Çocuk gastroya götürüp sonuç alan fayda gören var mı götürmeli miyim?
Sedaalya Ebru__ gastroya gidince yapılan tahlillere bakıyolar yeterli ise ve sorun yoksa raporlu mama yazıyorlar bize öyle yapıldı baskada bişey yapılmıyor
Cinarinannesi23 Ebru__ benim oğlum da zayıf 18 aylıktı 9 buçuk kiloydu. Raporlu mama bile kullandım bir işe yaramadı eğitim araştırma Hastanesi’nde çalışıyorum tüm tahlillerini yaptırdım herşeyi normal çıktı. Saglikciyim ve çok araştırma yaptım en son arkadaşlarım OMEGA 3 balık şurubu kullan dediler ve bir marka önerdiler iştah açıcı özelliği var dediler kullandım ve yemeyen herşeyi tüküren oğlum sadece mama içen oğlum 2. Günden sonra yemeğe başladı ve mamayı bırakti. şuanda masallah diyeyim 😄 yemesi gayet iyi ve kilo almaya.basladi boyu da uzadı gibi daha tartmadik ama belli oluyor tavsiye ederim benim kullandığım balık yağı surubunu kullanabilirsiniz. Tabiki ben doktor onaylı kullandım.
Hazalkaann Ebru__ benim oğlumda 15 aylık 9 kilo 500 gram vermiş götürdük Demir şurubu verdi bakalım bi ay sonra kontrol var
Sedaalya Ebru__ ama gerek görürse detaylı herşeye bsksrlar. İdrar,gaita, tam kan sayımı,vitamin,alerji,hormon testleri bunlsr muhakkak istenilen bunlar temizse zaten sağlıklı deniliyor. Genetik veya minyon bir bebrk deniliyor. Boy ve baş çevresi iyiyse tabii
Ebru__ Sedaalya aa öyle mi teşekkür ederim çocuklarımız sağlıklı olsun kilo önemli değil ama insan illa ki düşünüyor
Sedaalya Cinarinannesi23 ay ne kullanıyorsunuz ocean aldık bizde bir tık iyi geldi gibi. Raporlu mama bizde kullandık hiç yaramadı
Cinarinannesi23 Acemi-annee 1 yaş sonrası diyorlar ama ben 18 aylıktı başladım ve doktorumuza sordum oda günde bir kaşık kullanilirsin demişti ben yine de kaşığı tam doldurmuyorum.