Merhabalar benim 20 günlük bir oğlum var. Karnı tok gazını çıkartıyoruz ama 2 gündür uyumuyor 2-3 saat memede kalıyor sakinleşiyor yatırıyoruz tekrar ağlıyor. Doymadı zannedip mama yapıyorum kusuyor ama yine aranma hareketleri yapıyor gazi da yok rahat rahat gaz çıkartıyor.Ne yapacağımı şaşırdım tükendim resmen acaba uykusuzluktan mı yapıyor yoksaa ciddi bir sıkıntısımı var anlamıyorum. Gözünde çapaklanma olmuş bu gün acaba o ağrı yaparmı onu da bilmiyorum.Sizce neyden kaynaklı olabilir.Lütfen yardım edin.Sizce acil doktoruna bi götürmeli miyim?