Aslicamm Lamraa emzirme konusuysa işinin ehli bi emzirme danışmanini dinlerdim ben. Doktorlar her alanda uzman değiller maalesef
ozlemozkan Lamraa açıkçası söylediklerine bağlı biraz benim için hangisi daha mantıklı ve yapılabilir geliyorsa onu dinlerim heralde
Lamraa Aslicamm bebeğim erken doğan bi bebek doktor ek gıdaya başla diyo sabah öğlen menüsü verdi emzirme danışmanı düzeltilmiş yasa göre ek gıdaya başlaman gerekiyor ve 9,5 aylık olana kadar günde sadece toplam yarım çay bardağı ek gıda yiyebilir diyo
Lamraa ozlemozkan ek gıda konusu canım alta yazdım mesela doktor mama yerine çorba ver diyo emzirme danışmanı 6 ay dolmadan su dahi veremezsin diyo
Aslicamm Lamraa ikisi de bu konunun ehli değil beslenme konusunu bebek alanında çalışan bi diyetisyenden dinlemek lazım bence ama ben de acikcasi bu konuda (bebekle çalışmayan bi diyetisyenim bu arada) emzirme danışmanına daha yakınım ama tabi bebeğin durumuna göre karar vermek gerekir. Düzeltilmiş yaşa göre karar veririz bu durumda ama mama yerine çorba vermek asla mantıklı değil. Bebeklerin mide kapasiteleri çok minik yumrukları kadar ve çorba da besleyici değil çoğu sıvı olan bi şey kesinlikle mamanın içerdiği besinleri iceremez bu konuda doktor mantıklı konusmamis
ikizleretakke Lamraa daha çok ayrıntı vermen lazım. Bebisin kaç haftalık kaç kilo doğdu? Şu an kaç aylık , dik oturabiliyor mu , sizin yediklerinize istekli mi yemek istiyor mu gibi. Birde çorbadan baslanmaz ki ek gıdaya.
ozlemozkan Lamraa tam bilgim yok yanlış yönlendirme olmasın ama prematürelerde düzeltilmiş yaşa göre ek gıdaya başlanıyor diye biliyorum ve duruma göre 6 aydan önce de ek gıdaya başlanabiliyor ama mama verme çorba ver bence saçma olmuş çünkü ek gıda versek bile 1 yaşına kadar o bebeğin ana besini anne sütü yada mama olmalı
Lamraa ozlemozkan anne sütü yeterli değil o yüzden mama takviyesi yapiyodum sence mama mı vereyim takviye olarak çorba mı
ozlemozkan Lamraa ben size herhangi birşey söylemiş olmak istemem bebeğinizin tam durumunu doktor daha iyi bilir bence bir başka doktora daha götürün ondan da bir görüş alın derim