denizbllt Bebeknaz anlattıklarınızın aynısıyız. Gündüz zır zır ağlıyor, uykuya dalmıyor. Meme seven çocuk emmek istemiyor. Emerken ağlıyor. Kendi emmek isteyince emiyor aç kalıyor resmen. Ben delirdim sanırım susmuyor her halta ağlar oldu. Hayıe korkuyorum da bişeysi mi var diye ya 3 ay 17 günlük bizimki de normal mi artık hiç bişey bilemez oldum
Bebeknaz denizbllt aç mı bı yeri mı ağrıyor kakasını mi yapamiyor ki diye her saniye sorgular oldum ben artık
denizbllt ozlemozkan merhaba bizimkide 3 ay 17 günlük. Anlattıklarınızın aynısını yaşıyorum. Meme emmeyi çok severdi şimdi meme reddi yaşıyoruz pes etmeden veriyorum meme yine de si nasıl çözdünüz meme reddini ne yapmamız lazım
ozlemozkan denizbllt çözemedim 3 üncü ayından beri böyle bu hafta kontrolü var tekrar doktora danışıcam bakalım doktor emzik biberon verme demişti ama imkansız gibi birşey beni emmiyor aç kalmasın diye mama yapıyorum hareketli bir bebek zaten kaşıkla veremem belki bir saat sürer yani o yüzden belki de geçmedi hala
denizbllt aspurceg8 hahahhaja bizimkiler de öyle. Duştayken bakıyorum sesleri mutlu mutlu geliyo duşu uzatıyorum. Ve mecburen bitince duş bi çıkıyorum kapıda bana bakıyorlae 😂😂😂
aspurceg8 denizbllt aynen öyle bazen çıkmasam diyorum ya kıvrılıp şurada dursam sonra dışardan bi ses yükselmeye başlıyor “neredeymiş bu kızın annesi ya duşta kitlimi kalmış “ yani diyor ki çık artık 😂😂😂
me_o531 Bebeknaz valla biz en sonunda eşimle tükenmiş haldeydik benim gözümde romatizma çıkmıştı yorgunluktan uykusuzluktan stresten salıverdik bizde baktık geçeceği yok yırtınıyoruz rahat davranmaya başladık ağlıyomu ağlayabilir susturmaya çalıştık susmadı mı balkona çıkardık dışarı çıkardık suyla oynattık Bi şekilde hallettik
aspurceg8 mayis_papatyasi valla bana da öyle geliyor çünkü gazı yok kakasını yaptı ama ıkınıyor mesela çözemediğim bir olay ama bazen böyle nefes nefese kalıyor
mayis_papatyasi aspurceg8 evet bizde de aynı,yüzü kıpkırmızı oluyor çok tedirgin oluyorum dikkatini dağıtmaya çalışıyorum.eşimin bi teorisi de şöyle;dişler kaşınıyor ,o da ısırmaya çalışıyor,ısırmayı da tam yapamıyor kendini sıkıyor.
denizbllt aspurceg8 hahahahahwhhw 😂😂😂😂 adamlar da hep aynı ya .. benim ki de dün banyonun kapısının önünde. Amanda oğlumun annesi mi geliyormuş. Ay annesi mis gibi olmuş. annesi kırklanıyomuymuş diyo 😂 hee dedim kırklanmak mümkün mü tatlı tatlı çık da al şunu artık diyosun 😂
mayis_papatyasi Bebeknaz bebek gazını çıkartmaya çalışıyormuş ondan yapıyormuş.gerçekten de ben bu aralar gazını almayı unutuyorum.bir de hiperlaktasyonda olabiliyormuş
Bebeknaz mayis_papatyasi Tam gazı bitti derken başa mi dönüyoruz yani ilk aylarda bu kadar gaz sorunu yaşamadım ki ben
Bebeknaz mayis_papatyasi hiperlaktasyon tazyikli süt gelme anlamına geliyor galiba evet bazen tazyikli geliyor ondan mı rahatsız oluyorlar ki
aspurceg8 denizbllt ahahahh hiç şaşmaz gerçekten ya ya bunun karnı acıkmış diye getirir yada kızla konuşur gibi yapıp bana gel al demeye çalışır o yüzden banyoda müzik dinliyorum artık aaa duymamışım ses açıktı dyorum 😂😂😂