Minikbiiranne Kızlar kök dişi apse yapan var mı aramızda böyle kırılıp kırılıp kök kalan dişiniz apse yaptı mı hiç naptınız antibiyotik kullanınca geçti mi yemek yerken oluşan ağrı ve acı kızlar yardım edin
suheyla92 Minikbiiranne muhtemelen antibiyotik verir tekrarlamazsa sorun olmuyor ama benim bi tanesi sürekli tekrarlari antibiyotik kullaninca gecip iki hafta sonra tekrar yapıyordu cekilmesi lazim dedi doktorum cektirdim
tubasd Minikbiiranne geçmiş olsun iltihap yaptıysa antibiyotik gerekebilir kurtarılacak dişse kaplama yada köprü yaptırın kurtarilmazsa çekilir ama kurtarmaya çalışın
baharbahce Minikbiiranne yirmilik dişim hamilelik döneminde dediğin gibi olmuştu doğumdan sonra hemen gittim dr önce antibiyotik tedavisi başladı 1 hafta kullandım sonrasında çekmek için baya uğraştı ve en son dikiş atıldı
Minikbiiranne baharbahce apsesi ne zaman geçti canım antibiyotik ne zaman etki etti ve çekim acılı mı oldu
baharbahce Minikbiiranne valla yanlış hatırlamıyorsam 1000lik augmentin kullandım tamamen geçmedi su içsem ağrıyordu. Çekim için fazla doz uyuşturma iğnesi vurdu yine hissediyordum ikinci iğneyi yaptı çekerken ve dikiş atarken hissetmedim ayrıca bir de fısfıs ilaç verdi ağrıdıkça sıkabilirsin demişti ama uyuşma geçmeye başladıktan sonra ateşlendim titreme üşüme terleme hepsi bi arada oldu kolumu bile kaldıramadım