AselZeynepli Arkadaşlar 3 buçuk aylık bir kizim var . Iki hafta once gazinin koktugunu farkettim baya baya kokuyordu 😊 sonra kendiliginden koku bitti yani gaz cikardiginda kokmuyordu. Bugun tekrar gazı kokmaya başladı 😊 bu bebişlerin hepsi oyle midir gaz neden kokar kii ?
kubraege AselZeynepli ben bununla ilgili bi post açmıştım geçen ay, her gün kakasını yapıyorsa genelde kokmuyor ama 2 veya 3 günde 1 kaka yapıyorsa koku olabiliyor gazında. İçindekilerin birikmesi durumu 😂
Cennetkokulum AselZeynepli benim bebeğiminde gazı kokuyo annem ablam üşütmüş olabileceğini söylüyo bende sıkı giydiriyorum bu aralar
Papatyal AselZeynepli benim oglusumunda gazi kokuo kokmasi normal mi acaba bilemiorum ama demek baska bebeklerdede oluomus bende sadece benimkinde oyle saniodum 😫😊
kubraege AselZeynepli ondandır o zaman 😄 ben başlarda ayakları üşüyor sanıyordum, kakasını her gün yapınca koku durumu kayboldu 😄
AselZeynepli yumosbebe haha kocakarilar dogru da soyluyo olabilir ama ev sicak bebegim de guzel giydiriyorum
SILAYAGMUR AselZeynepli merhaba.eger kaka bagirsaklarda beklerse koku yaparmis doktoruma sormustum endiselenecek birsey degilmis
SILAYAGMUR AselZeynepli simdi 6 aylik onceden oyle oldugu olmustu doktorumuza sormustum.anne sutu ile beslenen bebeklerde olabilrmis 8 10 gu arasi olmamasi bile normalmis