2184 gr doğmuştu miniğim küçüçük ağızıyla mememi tutamamıştı gece gündüz sağdım verdim silikon uç denedim olmadı neler denedim emzirebilmek için, o psikolojıyle günlerce ağladım neden beni emmiyo bebeğim diye en son ten tene temas denedim o gün suan oturduğumuz koltukta mememi tuttu ilk kez gercekten emdi beni, son zamanlarda kilo alımı durdu asırı emmeye basladı bıraktıracağımı anladı da sanırım, azaltmaya calıstım olmadı bır kez 2 gun bıraktım cok ağladım hazır hissetmedim geri verdim simdi tekrar azalttım fakat gun ıcınde sureklı emmek ıstiyo hala bugun hıc ıstemiyo olmama rağmen eşim ısrar etti sabır taşı sürdüm (bu arada kızım cok emdiği için bunalıp ağladığım zamanlar da oldu) ve kızım çirkin dedi, uyurken de istedi bu sefer ağzına sürmedi süt ekşi olmuş linda büyüdü artık ama meme seni cok seviyo hep cok sevecek diye anlattım sarıldı öptü ve uyudu, doğuma gitmeden onceki gece cok ağlamıştım doğurmak istemedim onun bedenimden ayrılmasını istemedim bu da benim için 2.bi ayrılık gibi yine ağlıyorum cok karışık duygularım.. onu son kez emzirdiğimi düşünmek bi taraftan olağan bi süreç olması gerek zaten 3 ay sonra işe başlayacağım, gece uykuları da düzensiz artık bebeğimi de zorlamaya başlamıştı bu durum, neyse kızlar bu da benim hikayemdi belki bi gün açar okurum paylaşmak istedim 🌸