Hekim değilim ancak şlk yardımdan aklımda kalan, eper ki yutulan kimyasal kozmetik kimyasalları ise, parfüm, Aston, oje, turaş losyonu, saç toniği, gğneş yağı gibi, 30 cc yi aşan durumlarda mide yımaması ve kusturma (ama hastane ortamında ya da uzman yardımı ile olabilir ya da tarifi ile) yapılıyor ama 30 cc altında seyrelymek amacıyla sıvı takviyesi yapılıyor. Bu tip maddeler çamaşır suyu gibi ev kimyasallarınsan bir tık farklı. Ancak, oje yuttu ise ve dediğiniz gibi anında fsrk etti isebiz dudakta, dilde, dişte bir yerde bir şey kalabilir yoğun olduğu için görme ihtimaliniz yüksek diye düşündüm ancak aslolan aradan geçen zaman. Ben yşne de şüphem var ise bir sağlık kuruluşuna danışırdım sanırım..