Kizlar sanırım bebegim emeklemicek onu anladık gibi hiç gözü yok çünkü emeklemek gelişim basamagı degil onu biliyorum.o yüzden sorun etmiyorum ama kollarının altından tutup yürütmeye calisiyoruz yürümüyor adim atmıyor yani zıplıyor dizlerini kırıp zıplıyor yani.sizin bebekelrde yürütmek isteyince bu aylarda bu sekilde yapıyormu?merak ettim