Boysmomy https://imgyukle.com/i/CnuxAp Çok huysuz sürekli ağrıyor uykuya direniyor 6 ayı dolmak üzere
Firdevs45_ Boysmomy calgel var birde jel onuda kullanabilirsin bende onu kullanıyorum ve tetagilde de kullanıyorum rahatlatıyor
novamom Boysmomy tetagil kullanın ama lütfen jel kullanmayın çok zararlı içinde lidokain var ve alerji oranı çok yüksek bir madde
Haffuse Boysmomy ben kizimda sadece arka azi disleri icin diş jeli kullandim. Buzluga attigim dis kasiyicilar kullanmistim gun icinde. Gece kullansam da, kullanmasam da, hep uyaniyor zaten.
Boysmomy HE-SEN-COK-BILIYON karanfil kürünü yaptım bi kez sürdüm akşam Dolven verdim tetagili yeni alabildim uyuduğu için henüz kullanmadım
Boysmomy HE-SEN-COK-BILIYON ya normalde karanfil kürünü yapınca bir gün dolapta bekletin öyle verin diyorlardı ama ben öğlen yaptım akşam denedim en azından soğuk yağ rahatlatır diye bence iyi gelmiştir dün akşama göre daha iyi maşallah
Boysmomy novamom yok jel hiç düşünmedim zaten tetagilide çocuk hemşiresi arkadaşıma sorup kullandım öyle bilinçsiz bişey kullanmaktan çok korkarım😂