Neolacaksimdi bence organizasyon işine hiç girmeyin gereksiz öok para istiyorlar. Ben toptancıdan uzay konseptine uygun her şeyi aldım. Mısır kabı, tabak bardak çatal, peçete, astronot balon, 60 70 civarı balon aldım. İyiki doğdun yazılı banner, el ele tutuşan uzaylı banner 😅 muffin kalıbı, 2 yaş balonu, 2 yazılı kürdanlar, uzaylı partime hoşgeldiniz pankartı, duvara asmalık fon perde aldım 3 tane, siyah masa örtüsü, şeker hamurları ki bir sürü aldım pastasını astronotlu yapcam diye. 1000 TL’ye çıktım işin içinden😅😅 size de tavsiyem bir toptancı bulup ordan alışveriş yapmanız 💜