mrymkrm aşama aşama gittim, kucakta pış pışla uyurdu 4.ayında yatağına yatırıp uykuya dalana kadar yanında uzandım bir yandan da ninni çalıyordu. Ninniye çok alışmıştı maalesef uyurken bile çalsın istiyordu. 5.ayda ninniyi kestim sadece yanında uzandım. 6.ayda aşamalı olarak yanında uzaklaşmaya çalıştım ama orda başarılı olamadım, sadece yanından kalktım baş ucunda bekledim. Bir süre sonra bu durum ciddi zaman alınca ve yorgunluğumu katlayınca uyku eğitimi aldım yatır çık yapabildim. Eğitim bitti rahata erdim derken dönmeler başladı, sabırla o süreci de atlattık. Aşama aşama yatağında ve kendi kendine uyutmayı öğretmiştim zaten, tek sorunumuz bensiz yatamaması ve uzun sürede uykuya geçmesiydi bunu da çözdük. Bebeğim hızlı adapte olabilen bi çocuk bı yönden şanslıyım, neyi araştırıp ona göre uyarladıysam kolay kabul etti, bu süreçte onu da çok iyi gözlemledim tabii ki