Sürekli tuvalete başlayıp sonunda bezliyorum. Ama bugün 4 kere banyoya geri kalan zamanda kaka ve çişi hep pijamasına yaptı. Hiç sinirlenmedim. Hep şarkı söyledik o da benimle birlikte söyledi. Uyumadan 2 saat önce süt içti ve son kez pijamasına biz balkondayken, salonda kakasını yapmış pijamasına. Anne çiş yaptım dedi. Baktım altına yapmış. Bezledim. Sabah tekrar açıcam. Kızlar yanlış mı yapıyorum? 25 aylık