Ruvdem benim oğlum 8 ay 18 günlük ve 1 aydır uykuları berbat. Eskiden de pek iyi sayılmazdı ama ayakta falan sallayınca uyurdu yine. Atak haftası bugün son gösteriyor ama hiç düzelecek gibi değil uykuları. Diş dedi doktor ama bir sürü dişi çıktı şimdiye kadar en fazla bir gece çok sancılı geçti onda da zaten ağlıyordu. Atak kaynaklı uykusuzluklarda ağlamıyor. Mesela bu gece uyutamadık gece 00,47’de eşimle çarşafla sallayıp uyuttuk 4.45’te de uyandı beyefendi gülüyor bana. Ben artık çok yoruldum zaten genel olarak uykusuz bir çocuk. Yaşlandım resmen. 🤦🏻♀️