11 aylık bebegım herşeyi çok çabuk öğrendi. 7 aylıkken alkıs baybay gel gel öpücük atma Çak yapma . Dede baba deme teyze vs. Son 1 aydır hiç birini yapmıyo. Sadece babıldıyor kendı dilince çok konuşuyor. Sosyallık güzel yavancılara hep bıseyler der kendı dilinde. Yürüyo. Ama neden hıc bırını demıyo veya yapmıyo 1 aydır çok kez tekrar yapiyorum ama yapmıyor.