Merhabalar
5 aylık bir oğlum var
Destekli oturmaya başlamasını istedi doktorumuz
Bebeyatmaz almamı önerdi, aldım
Fakat oğlum oturunca kendini ayaklarına doğru epeyce eğiyor,ayaklarına doğru kapanıyor adeta
Henüz hazır değil demek mi bu? Doktoruma sordum cevap vermedi henüz,sevgili anneler bilginiz/fikriniz var mı?