Kızlar bebeğim 16 günlük, geçen hafta sarılık geçirdi doktor süt + mama ver diyor. Ama biberonla değil kaşıkla içirin dedi. Kız saatlerce içirmeye çalışmak çok zor. Ben zaten Silikon uçla emzirmek zorundayım. Mamayı da biberonla versem nolur ki ? Zaten silikon uçta biberona benziyor
Bi yardımcı olun lütfen ilk çocuğum ve çok tecrübesizim