Fikkkooo lolitam 2500 düşünüyorum elden alınırsa biraz daha iner çok kullanışlı çok sevdiğim bir arabaydı
Fikkkooo gecekusu_- uçakla gitmişti bir ara ama bilmiyorum bana öyle dediler teşekkür ederim güzel dilekleriniz için