mom97X Ek gıdaya en erken ne zaman başlanabilir ? Ben emzirmekten çok yoruluyorum ucum da olmadığından silikon uçla emziriyorum ve çok yorucu, mahvoldum.. merak ediyorum en erken ne zaman ek gidaya başlanabiliyor ? 4 aylıkta filan verenler varmış
Zhrbl12 mom97X ben 4 ayda tadımlara başladım doktorumun söylemesi ile. Ama doyumluk değil tadımlık birer tatlı kaşığı felan. Emziriyorsanız emzirmeye devam mama veriyorsanız mamaya devam
Zhrbl12 mom97X herşeyden tattır demişti Doktorum. Mesela elmayı cam rendede rendeleyip öyle yava havucu haşladım yumurta sarısı yoğurt herşey ama birer kaşık ve 2 gün üst üste aynı şeyi tattırdım alerjisi var mı yok mu görmek için sonra onları birleştirdim tarifler yaptım şimdi doyumluk yiyor tabii beğenirse genelde yüzüme tükürüyor 😅