Sedef07 Gerçekten bu kadar zor mu bu yaş yoksa benim çocuğumun aksiliği mi? Gerçekten sinirlerim bozuldu. Herseye ağlıyor. Asla birşeyden mutlu olmuo. Aglamasıgı tek bir gün yok. Günde belki 30 defa anlamlı anlamsız herseye ağlıyor. Ve benim de artık çocuğuma bagırmadıgım gün yok. O kadar yoruldum ki. Ne kendi başına oynar. Ne ağlaması biter ne kendini yere atmaları biter.. 5 ayda tükendim..
Pupis Benimde suan 3,5 yasında.Marketten seker aldım bugun mutlu olsun diye .Bu sağlıklı degil niye aldın diye ağladı.Ne yapsam yaranamıyom.Ne konuşsak milletin icinde anlatiyo aile sırrı denen bisey kalmadı.O kadar mız mızki bezdim artik.
AselinnAnnesi 3.5 yasa doğru gidiyoruz aynıyız bazen oturup aglayasim geliyor hiç biseyden memnun değil bişey alırım eve geliriz ağlar bunu değil öbürünü istiyordum diye e bunu seçtin kızım yooookkk ağlalar yerlere atmalar kendini🤦