Merhaba anneler, 17 günlük bir bebeğim var. Bir kaç gündür gaz problemi yaşıyoruz. Üst gazını kolay çıkarıyor ama alt gazımızı çıkarırken zorlanıyoruz. Gazı olduğu zaman karnına masaj yapıyorum ya da bacaklarıyla bisiklet hareketi tarzı hareketler yapıyorum ama hala zorlanıyor. Siz neler yapıyorsunuz bu konuda? Ne gibi yöntemler öneriyorsunuz?