kizinaasikbiranne ElisaAlya kızım aşılardan sonra hiçbir zaman ateşlenmedi ama hemşire en fazla 3 gün sürer demişti
ElisaAlya Nursaygi evet bizimde üçüncü gün bir kere olurdu bugün 37.6 ları gördüm acaba kaç gün sürer diye merak ediyorum
ElisaAlya kizinaasikbiranne dişimiz de çıktı ama diş ateş yapmadı hiç valla Allah yardımcımız olsun annelik aşırı zor