yaso2606 Merhaba, Kızım 10 günlük beslenme, bez değiştirme ve gaz çıkarması bittikten sonra uykuya dalmada çok problem yaşıyor sürekli ağlıyor bazen katılıyor dalamıyor bizim gibi olan var mı?
grbzsvg Of bizde 10gunluk olduk bizdede aynı sorun var cildiricam valla surekli memede durmak istiyor okuyorum yeni doğan en fazla 45 dakika 1 saat uyanik kalir diyor benimki uyumuyor mübarek