Merhaba arkadaşlar 15 aylık kızım var. Nerdeyse 1 aydır kabızlık sorunu yaşıyorum dr duphalak diye bi şurup verdi hiç bi şekilde yarar görmedim. Lavmanda yaptırdı. Yani bi kaçtır yapıyorum lavman anca öyle yapabiliyo. Normalinde kendi sıkışıyo titriyo ağlıyo zorla belki yapıyo oda ağlama krizleriyle kasıla kasıla afedersiniz taş gibi cıkarıyo artık napcağımı bilmiyorum. Yemeklerine dikkat ediyorum kayısı yediriyorum yağ içiriyorum ama düzelme yok sıkılıp kasılıyo yapamıyo. Tekrar dr götürücem ama önerceğiniz bişey varmı acaba ? İyi gelir dediğiniz🥺🥺 şimdiden teşekkür ederim…