Hanımlar yardımınızı istiyorum yaa ben sezeryan olalı 1 sene oluyor son 1 veya 2 haftadır alt karnımda eğilince arada bir kramp tarzında birşey oluyor sezeryanın hemen üstünde bazen uzanırken yana dönerkende oluyor ama öyle çok olmuyorda genelde eğildiğimde kramp oluyo başına gelen varmı sezeryanla alakalı bi durum olabilir mi sizce lütfen bilen yazsın yaa