dorukdemir3 Kızlar bebeğim 10 aylık 10kilo ilk defa denize sokucam bebek boyun simidi kullanan varmı büyük bebeklerde acaba gölgelikli deniz simitleri yorumlarında ya delik geliyor diyorlar ya öne doğru eğiliyormus sizler nasıl soktunuz yada sokacaksınız
cauuv2 dorukdemir3 1 yaşında öylece kucagımda sokmustum bisey kullanmadan😂 böyle yapmamın sebebi de hemen üşüdükleri için 10 dk lıgına öyle seyler kullanmak istemedim ama kullananlar cok tatlı😍 ben seneye 2 yasında insallah öyle seyler kullanırım diye düşünüyorum
SevgiOzd dorukdemir3 16 aylık daha kolluk simit falan almadım valla elinden tutuyorum kıyıda sokuyorum 😂 byminibaby kolluk alacağım ama
parlaks1 dorukdemir3 8 aylık kızım gölgelikli simitten aldım , gayet guzel bence, tabıkı kendı halıne bırakmayıp hep tutuyorumm 🫶🏻
Asyaveannesi04 dorukdemir3 pahalı ama evladiyelik bir ürün yıllardır kullanan arkadaşlarım var parasını sonuna kadar hak ediyor
dorukdemir3 cauuv2 aa üşüme kısmını düşünmemiştim o sıcakta ben çok tutarım dıe düşünüyodum 🤣🤣hayal kırıklığı yaşadım şuan🤣
cauuv2 dorukdemir3 günde 3 kez denize soktum en fazla 10 dk durdu her seferinde. 10 dkdan sonra çenesi titremeye başlıyo kıyamam ya o haline dayanamayıp koşa koşa çıkıyosun zaten😂
ArdeninAnnesi3322 Üstü kapalı simitlerden almıştım, tabi asla tek başına bırakmıyorum, simidi ben de tutuyorum sürekli, sonra myminibayby kolluk aldım, onunla daha çok rahat etti
dorukdemir3 ArdeninAnnesi3322 bende üstü kapalı almaya karar verdim biraz daha büyüyünce kolluk evet daha mantıklı aslında boyun simiti varmıs ama ama bana rahat edemez gibi geldi
ArdeninAnnesi3322 dorukdemir3 boyun simidi Bi kere kullandık biz, 6 aylikti spaya götürmüştük yarım saat falan kullandı sonrası nasıl olur bilmiyorum