miranatlass sağlık ocağındaki ebe mi dedi mamayı az verin diye
Benim kızımada aynı şeyi söyledi sağlık ocağı.
Çocuk doktorumuz çok kızdı bebek yemek istiyorsa vermelisiniz diye
Her çocuk bir değil malesef
Çocuğun obez olacak hali yok gün gelecek yemeyecek bile