Sevgili anneler, geçen yıl mayıs ayında dondurma işlemi yaptırmıştık ama bu yıl yenileme için arayan soran olmadı, açıkçası biz de aramayı unuttuk diyebilirim.
1 yılı geçince eşler başvuru yapmadı ise imha mı ediliyor acaba? Bu konuda bilgisi olan var mı