Elifeslemada jd16 şifreli vallaha komşulara sorduk onlarında şifreli kanal yazıyomuş bizimkinde de şifreli kanal yazıyor geçen maçta öyle olmuştu
Mommyhann Elifeslemada TRT 1 HD bakın orada açık bende yarım saattir bakımıyorum ama bu kanal açıkmış
2prens_annesiii Seftalikokuluhikayem20 Maç olduğunu şimdi öğrendim hiç sevmem yaa baya heyecanlısınız 😂😂
Parpaali Seftalikokuluhikayem20 Ankara’da Atatürk Orman Çiftliği ve birkaç parka Abb ekranlar kurdu maç için. Bizde Aoç’ye gidecektik ama çocuklarla zorlanırız diye arkadaşlarla evde toplandık, birazda atıştırmalıklar hazırladık. Beklemedeyiz.
mematiii Seftalikokuluhikayem20 kızımla ilgileniyoeum ders yapıcam bakamam büyük ihtimalle ama inşallah bizimkiler galip gelir.🇹🇷
VahsiKelebek_ Melissamom tabii. Com dan izleyebilirsiniz bizde Digitürk var ama ordan izleniyor diye biliyorum. En kötü Facebook ya da tiwitter a Türkiye Hollanda maçı yazıp canlı yayınlar içerisinde paylasanlardan izleyebilirsiniz♥️
egekulk Melissamom çok ilginç ki bugün şifreli değil bizimde normalde şifreli derdi şuanda açık izliyoruz
VahsiKelebek_ Bizde Digitürk var o nedenle şifreli değil ama şifreli olanlar tabii.com dan izleyebilirsiniz. Gazamiz mübarek olsun , resmen savaşa gidiyoruz gibi. İnşallah galip olarak çıkarız 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
MadamMommy Seftalikokuluhikayem20 O kadar heyecanlıyım ki izlemicem kalbim dayanmaz falan ,inşallah tüm Türkiye düşmanlığına inat kazanırız 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Nacafa Melissamom YouTube’dan frekans ayarlarına bakarak kanalı aktifleyebilirsiniz. Frekans sorunu var sadece kilitli değil kanal