kardelengorgulu 2bebeğimide 42haftanın içinde doğurduğum için acayip uzun tırnaklı doğdu ikiside🤪 ama yinede ikisinin tırnaklarını da 8hafta bittikten sonra kestim, doktorum öyle söylemişti. O zamana kadar eldivenin içinde kırılan tırnakları oldu onları aldım sadece.