dnzkrmz 3 aylık bebeğim var uyanık olduğu sürelerde ne yapacağımı şaşırıyorum. Kitap okuyorum oyuncaklar ile oynatmaya çalışıyorum şarkı söylüyorum vs. Siz neler yapıyorsunuz daha çok küçük biliyorum ama bişey yapmadığım zaman içim hiç rahat etmiyor 🤷♀️
Mnktrtaaa dnzkrmz oyun halısı baya oyalıyor ana kucağında oyuncak veriyorum hışırtılı kitabı çok seviyor bazen kendi haline bırakıyorum beşikte ağlayana kadar ellere kollara bağlanan çıngıraklı oyuncak lar kitap okuma ben kimim ve aynada kim var diye neokitap yayının kitaplarına bakın çok seviyor aynalı kitaplar
mayis_papatyasi dnzkrmz babysparks diye bir uygulama var,paralı,ordaki etkinlikleri yapmaya çalışıyorum.canı sıkılınca oda değiştiriyorum.bazen dışarı çıkıyoruz,geziyoruz,alışveriş yapıyoruz.arada spaya götürüyoruz
mayis_papatyasi dnzkrmz benimki de yeni 4 ay oldu,çok keyifsiz ama bir o kadar da meraklı.çok çabuk canı sıkılıyor,sürekli farklı bir şey yapmamı istiyor.ben de işte oda oda gezdiriyorum.
dnzkrmz mayis_papatyasi Uygulamaya bakacağım teşekkür ederim. Yürüyüş banyo kitap okuma vb.rutinlerimiz var ama sanki hiç boş birakmamam gerekmiş gibi hissediyorum 🤦🏼♀️
cigdem_goktug mayis_papatyasi aynı ben 6 ay 22 günlük olduk saniyelik sıkılıyor öyle geziyoruz evin içinde