Hatunasel Merhaba arkadaşlar. 2. Kez hamilelik yaşıyorum ve ilkinde olmayan çatlaklarım oldu hemen hemen her bölgem de acaba doğum sonrası çatlağı olup işlem yaptırıp memnun olan var mı
Hatice3850 Benimde çok var karın bölgesinde bende merak esiyorum göğüsümdekileri geçirmeyi başardim aşırı değildi