Feyekum
Her şeyden önce çok hareketliydim, hasta gibi davranmadım. Her şey yemek değil,bence hareket de önemli. Sadece sabah kahvaltıda ekmek yedim, Kahvaltı +1 öğün yemek ile beslendim. Haftada iki kez et bir kez kez balık yedim, Günlük muhakkak muz, Üç tane ceviz, Yoğurt, Kaşar peyniri, Zaman zaman kuruyemiş yedim. Yani kısaca normal hayatta ne zararlıysa onu yemedim, Cips, kola tüketmedim. Son olarakta tatlı yiyeceksem gündüz yedim ,yiyip yatmadım, Anlatınca çok zor gibi, Ama bir haftada düzene giriyor hiç zor değil🌼