Zhra78 tabiki olur hem o konuda hiç ayrım yapmam ilk doğduğunda lcwdan bı battaniye beğenmiştim bildiğin maviydi ve çok beğendiğim için onu almsitim herkes erkek saniyodu ama kızım vardı😂 bide genelde erkek kıyafeti diye satılan ama kızlarında giyebileceği erkek kıyafetleri bile çok aldım bebeklerde ayrım yok bana göre herşey pembe olmsk zorunda değil