sariyapincak dün post açtım testim silik çıktı diye herkes tekrarla yazdı. Şimdi yine tekrarladım. Saat 17.30 Sanırım gebeyim dimi🙂🙂🙂 adetime 4/5gün var. Dünden daha belirgin ve hemen çıktı. Dünkü bir süre sonra çıkmıştı
Poncikkkk sariyapincak ilk 5 dk da çıktıysa evet gebesin canım ayyy cok sevindim sağlıkla kucağına alırsın inşallah gecenlerde yine birine böyle dua etmiştim ertesi gün testi yaptı bana mesaj atmıştı abla hamileyim diye gerçektn cok sevinmiştim sağlıkla kucağına alırsın inşallah cok sevindim hayırlı olsun
RedFlower_ Hayırlı olsun Hamile görünüyorsunuz kan tahlili de yaptırın şüphe kalmasın 🌸 Dua edin lütfen benimde ikinci bebeğim olsun ♥️
sariyapincak RedFlower_ inşallah gebeyimdir test veririm hafta içi artık🙂 rabbim en güzel vakitte sizede nasip eylesin💖💖
sariyapincak Poncikkkk çok teşekkür ederim canım güzel kalbine😘 bende haber vermek istedim dünkü yaptıgım kaç dakikada saatte çıktı bilmiyordum ama bunda hemen belirdi🥰🥰🥰
Poncikkkk sariyapincak Allah razı olsun senden böyle güzel haber verdiğin için rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah