Kızlar merhaba regl olmama 3 gün varken evde test yaptım ikinci çizgi silikti kan tahlili verdim bthcg 24.1 di bugün tekrar verdim 25.1 inanamadım ikinci evde yaptım yine ikinci silik . Bu dış gebelik mi sağlıksız gebelik mi oluyor ne oluyor aynı şeyi yaşayan bilen varsa yardımcınışabilir mi bunlar ne demek ne yapmam lazım