dogu071542 Kızlar, emzirme dönemindeyim 3aylık bebem var göğüslerim sarktı ve bana göre büyüdü 😭😢 rahat konforlu nasıl bir sütyen kullanmalıyım
mamadearya dogu071542 1 senedir waikikiden aldığım emzirme sütyenini kullanıyorum 😂 bazen aynaya bakınca eski normallerimden giyesim geliyor ama 5 dk zor dayanıyorum fazla alıştım rahatlığına 😂
kolge dogu071542 dagi nin emzirme sütyeni kesinlikle çok iyi ikincisini aldım pentiden almıştım çok kötüydü taşıyordu hep Dagi nin gerçekten güzel
yavrupotuncek dogu071542 emzirme sütyeni aldım hiç konforlu değil yada benim aldığım marka öyleydi eskisi gibi dolgulu normal sütyen kullanıyorum emzirecrgim zaman yukarı cekiyoeum biraz o şekil alıştım çok rahat geliyo bana
mayis_papatyasi dogu071542 sütyen kullanmıyorum😅sporcu atleti oluyor ya ,yarım atlet diye de geçiyor onunla çok rahat
dogu071542 @“mamadearya” evet bende alıştım rahatlığa birde Şöyle bir şey var meme uçlarımı iç Çamaşırıma dokunduramıyorum ondan da muzdaribim 😢🤦🏻♀️
hulyacam dogu071542 lc waikiki emzirme sütyenleri var. İçinden süngerleri çıkardım. O kısma lansinohun meme pedlerinden koyuyorum. Hem uçlarını acıtmıyor hem de aşırı konforlu. Sutyenin kapaklarını açıp emziriyorum geri kapatıyorum. Normal sütyen asla giyinemiyorum. Zaten emziren annelerin sıkı sütyen giymemesi gerekiyormuş süt kanallarını olumsuz yönde etkiliyormuş. Bir emzirme danışmanı hemşiresinden öğrendim. Belki fayda sağlar herkese.
suheyla92 dogu071542 ben emzirme sutyenleriyle hic rahat edemedim normal sutyen giyiyorum askisini cikarip sutyeni asagi dogru katlayip emzirip geri takiyorum