atlasefebey Bugün sabahtan beri ne çişini ne de kakasını yaptı, bebeğim doymuyor mu acaba sürekli de uyuyor normal mi korkuyorum (bebeğim 10 günlük)
Uykusuzhergeceeee atlasefebey hayır normal değil sütünüz geliyor mu? Kan şekeri düşmüştür uyandırıp emzirin hemen
ilenalemin atlasefebey aynı benim bebeğim gibi aynı.lğtfen üstüne düşün.aç kalmış.sarılık başlangıcı vardır.ilerş gitmesin mama takviyesi yapın ben çok zor atlattım
Uykusuzhergeceeee atlasefebey mamada veriyormuşsunuz bilmiyorum doktorunuza yazın bence daha çok küçük çünkü
atlasefebey ilenalemin mama verdim ama düzelir mi çok korkuyorum yoğunbakımdan yeni almıştım oğlumu:(