OzlemCann Kizlar ogluma kan testi yaptirmistik bu aralar yorgun istagsizdi feritin degeri 9.6 cikmis ama referans degeri 7-140 diyor doktor demir eksikligi var dedi eksikmi gercekten referans degerinin altinda degilde ? ondanmi acaba bu yorgunluk ?
dlkuznnn OzlemCann 7 ile 140 arasın da olması gereken değer 9 ise düşük . En azından ortasında bi değer olsa bi nebze normal diyebilirdi . Ama en alt sınıra yakın bi değer . Benim kızımın da düşük her sabah keçiboynuzu pekmezi veriyorum . İştahımız pek yok .
Marianne OzlemCann latentli anemi olarak geçiyor bu hastalar. Ferritin değerini yükseltmek için beslenmesini gözden geçirin.
OzlemCann dlkuznnn anladim canim ben yurtdisinda kaliyorumda burda normal dediler ama turkiyede düsük dedi cocuk doktoru surup verdi